NesrinH Karacaaa yok canım ben öyle sanmısım da oyle bısı yokmus bende mauyne oldum şükür ınsalalh sendede yoktur
NesrinH Karacaaa bendede ıncecık bı et parcası vardı korktum daha once yoktu cunku ılk fark ettım meherse kızlık zarı kalımtısıymıs hamılelıkten dolayı belırmıs senınde öyledır endıse etme bende cok korkmustum bosuna korktum gıt musyne ol ıhmal etme ama
Karacaaa Ben daha once varmiydi bilmiyrm ama vajinanin icini actigimda et parcasi cikiyo vajinayi komple kapmis bilmiyorum onceden de boylemiydi
Seda181818 NesrinH yaa bendede oyle bi et parçası var korkuyorum haftaya gitcem doktora internette polip falan diye okudum rahim sarkması okudum inşallah kötü bisey yoktur 22 haftaligim dogumda sorun olur diye korkuyorum