Sema67 Canım bende de oluyor bel ve kadık ağrısı ama devamlı değil ara ara. Bebek toplanmasına gelince bende 30. Haftadayım doktorum normal artık bebek büyüyor 5-10 dk bir belli bir aralıkta gelmedikçe sorun olmaz dedi. Benimde günde 10 kere falan öyle toplanmam oluyor bu aralar