Setenay bende de vardı ilk başta acımıyordu sonra enfeksiyon için ilaç içerken şişti acımaya başladı sonra uç verdi ve peçeteye yeşil bişey geldi ve şişliği de gitti acısı da ama orda duruyor🤦🏻♀️Enfeksiyonla alakası olabilir mi bilmiyorum belki tesadüftür🤷♀️