AselMavi Bebegimveben0811- demir hapı ve diğer vitaminler ilaç değil ki onları ilaçtan sayma ❤️ içmem gerektiği için vermiş doktorun iç bence özellikle vitaminleri aksatma bebislerinnak doğuyo o zaman ,🧚
Bebegimveben0811- AselMavi tamam kuzum burda bi sürü arkadaş destek oldu hepinize sarılmak istiyorum çok çok sağolun o kadar içimi rahatlattiniz ki ♥️
elfmoom Bebegimveben0811- piyeloseptyl ömür boyu hergün alınabilen bir antibiyotiktir. çoğu insan günde 1 kez alarak ömür boyu kullanıyor bu ilacı. çok ilaç kullanmıyorsunuz aslında korkmayın. vitaminleri de hiç ilaçtan saymayın onlar farklı bir kategori🙏🏻
birseny Bebegimveben0811- korkmayın ben yazayım size ilaçlarımı ve başlangıçtan beri böyle . Progestan fitil günde 3 kez . İzoptin , ventolin günde üç kez , Demir ilacı günde 2, kalsiyum 2 mahnezyum 2 , insülin iğnesi yani şeker iğnesi günde 3
birseny birseny i Bebegimveben0811- ayrıca ilk zamanlar üç kere göbekten progesteron östrojen iğneleri mantar ilaçları 5. Ay antibiyotikler korkmayın benim doktorum profesör ve doktorlar asla bebeğe zarar verecek ilaç vermiyorlar