11isimsix 33+3 üz pazartesi günü rahim uzunluğu 15mm çıktı.Nst ye girdim sancı çıkmadı. 4 doz bir gün iki diger gün iki olmak üzere ciğer geliştirici vuruldum. Bir de Nidicard diye bir hapa başlattı dr um. Dinlen ve bol sıvı tüket dedi.Bizde de durumlar böyle.Sizin dr unuz ne önerdi?Neler söyledi?