Arkadaşım 23 ağustosta regl olmuştu şimdi test yaptı çift çizgi. Üstüne mi görmüş oluyor şimdi? Ve şuan lekelenmesi varmış yerleşme mi bu ? 2 gün önce eşiyle birliktelik sırasında kan gelmiş ondan mı kaynaklı bilgisi olan var mı? Ve bundan 1bucuk ay önce falan düşük yapmıştı..