Nilgun75 minnakannecim Benim ilk dogumumdu hic acilmam yoktu,cocugun suyu azalmisti bundan dolayi suni sanci verdiler doguma aldilar,hemde épidural dogum yaptim cok ta guzel dogurdum,neden vermiyormus hayret,sezeryana merakli doktorlardan sanirim
minnakannecim Nilgun75 Aslında hiç sezeryan meraklısı değil çok memnunum ama şuan kafam karışmadı değil yani böyle duyunca
Nilgun75 minnakannecim bilemiyorum ben yasadim gayette guzel dogumum oldu,doktorunuz ile tekrar gorusun bence