Smilend Herkese merhaba 6+1 im ve kabızlık yaşıyorum tavsiyelerinizi alabilir miyim? Bazen ciddi gaz sancım oluyor😢 bağırsak hareketimin yavaslaması için erken değil mi ☹️
Bebek9898 Smilend 14 haftalıgım ne varsa denedim hala gecmedi Artık afedersiniz makat bölgem acıyor 🤦♀️ Doktora dedim ilacta vermiyo Daha napcam bilmiyorum
Smilend ebru23 kuru kayısı ve hafif sıcak su deniyorum sadece çok agrım kalmadı ama büyük tuvalet yok hala:(((
ebru23 Smilend ben cig findik cig bagdem muz sut karisimi yapiyorum bide kefir iciyodum gunde 4 kere ciktim tuvalete ondan dedim bebek kilo alsin diye yiyorum ben
Seda_nrr Smilend tabi tabi probiyotik olduğu için direk bağırsakları çalıştırıyor ilk haftalarımda çok çektim bende iki üç gün düzenli içmede hemen işe yaradı.Şimdide ne zaman bağırsaklarım yavaşlasa yine kefir içiyorum
Boncugummmm Smilend canm bnmde oyle di kavun ye ya nasıl rahatlatyor ınsanı kabzlkda gaz sıkıntısda olmuyor
Minikkalp34 Bende de çok yaşadım ilk haftalarda kayısı ve kuru erik kaynat şeker koyma aç karnına bi kase iç çok iyi geliyor
Bsrsvnc Gebeliğimi kabızlıktan dolayı acile gittiğimde öğrenmiştim 😅 33 hafta oldu aynı problem devam ediyor . Doktorum duphalac önermişti . Bana faydası olmadı hiç bi yöntemin ama bi sorabilirsin bu ilacı doktoruna . Geçmiş olsun 💐
Mimik Ben gece atistirmasi olarak bikaçtane salatalik yiyiordum… Iyi geldi bana o zamanlar… Folik birakip decavite gectigimden beri decavit bana iyi geldi🤭🤭🤭