Arkadaşlar inşallaaah kaynana postu kadar ilgi görür bu paylaşımım. Biri içime su serpsin. Geçen perşembe günü ( 26 ağustosta) bi arkadaşım bana geldi iki çocuğuyla, kahve içtik 1 saat kadar oturdu gitti . 31 ağustosta test vermiş , dün test sonucu pozitif çıkmış . Yani arada 5 gün oluyor, ben hastalığı kaptıysam ne zaman belli olur tam olarak . İçim içimi yiyor. Oğlum iki yaşında eşim benden uzakta ancak haftaya salı-çarşamba gelebilir ve 25 haftalık hamileyim. Endişeleyim😔😔😐