Jrhazar Adet günüme 4-5 gün var evde gebelil testi olmadogo için ovulasyon testi ile denedim sizce gebelik var mıdır var mı böyle deneyen??? Çift çizgi çıktı ovulasyon testi i??? Resim ekleyemedim
Ummahannur Jrhazar bende denemiştim ovulasyonla C çizgisi normal koyuluktaydi ama T çizgisi aşırı koyuyudu ve pozitifti sizin nasıl çıktı
Jrhazar Zeysezer nerden yükleyeceğim bilemedim yumurtlama günlerimde takip edememiştim yeni elime ulaştı testlerim gebelik testimde olmadıgı için deneyeyim dedim.. gebelik belirtisi mi yoksa yumurtlama mı? Adetime 4-5 gün var ve bu ay hsg çekildim
Nnhn Belirtin varsa bekle adet günün gecikirse test yap benim sadece başım dönüyordu adet gübüm 3-4 gün gecikti öyle test yaptım pozitif ovülasyon testinde belli etmez
Fatnur38 Ovülasyon testi zaten hep cift cizgi ckar ama t cizgisi C den koyuysa belki gebelik vardır ondandır canm genede cok ümitlenme derim