Portakalannesi Kasım Ayında doğum yapıcam Allah’ın izniyle lohusalık 4 lü set düşünüyorum nerden alabilirim güvenilir bir site var mı veya aldığınız yerler neresi ?
Edali87 Portakalannesi bende kasim sonu yapicam.nasipse ve araştırıyorum ama alamadım daha.. 3lu setin ic kismi kısa kol mu uzun kollu olsun karar veremedim Uzun kol: üşürüm heyecandan da üşürüm diye Kisa: oda sicak olabilir serum takilcaginda kolaylık diye
Portakalannesi Edali87 Bence uzun kollu olmalı zaten kolları bol oluyor kısa kolluyla çok üşürsün kanın çekiliyormuş öyle diyorlar 4 lü set çok iyi hem gecelik hem pijama takımı var bide sabahlık var
Edali87 Portakalannesi genelde 3lu set bakmıştım. Yani bende almadim çünkü kendim görmek seçmek istemistim ama trendyol daha uygun ve çeşit çok ve riske girmiyorum evde olunca.. oneri marka söyleyebilirim. Anıl artış piere cardin aqua bunlar kaliteli markalar