Nazlican1994 Kızlar şekeri yüksek olan anneler kaçıncı haftada doğum yaptılar acaba özellikle sezeryan olanlar ? Bebekler kuvöze girdi mi ? Doktorum biraz korkuttu açıkçası tecrübeli anneler yardımcı olursa çoook sevinirim 🤲🏻
gamzosgamzos Nazlican1994 37+6 da dogum yaptim planlı sezaryen oldum hem gebelik sekerim (diyet+gunde 4 kere insulin kullaniyordum) hemde gebelik tansiyonum vardi kızım kuveze girmedi cok şükür
gamzosgamzos gulsah_2013 günde 3 kere alfamet kullanıyordum ve her hafta idrarda protein bakılıyordu tuz kızartma yağ salça bunları kısıtlı tuketmek gerekiyor
gulsah_2013 gamzosgamzos ben de günde 3 alfamet kullanıyorum ve ecopirin kullanıyorum 20 haftalık olduk Allah’ın izniyle insallah sizin gibi ileri haftaları görürüm
gulsah_2013 gamzosgamzos peki alfamet kullanıma göre tansiyonunuz kaç çıkıyordu ben evde serin yerde durursam fazla iş yapmazsam yükselmiyor ama iş yaparsam sıcağa çıkarsam hapa rağmen 13/9 oluyor ayrıca doktora gidince heyecandan çok yükseliyor
gamzosgamzos gulsah_2013 kesinlikle benimde doktora gidince yuksek cikiyordu ve diyelim yurudum dinlenmeden olcersem yuksek çıkıyordu ama normalde 12/8i gecmiyordu
gulsah_2013 gamzosgamzos evet aynı benim de sizin gibi durumum hareket edince yüksek oluyor.ilk doğumum da son zamanda çıktı gebelik zehirlenmesi ve tansiyon 34 haftalık doğum yaptım ilaç hiç kullanmamıştım şimdi kullanıyorum sizin yazınız bana umut oldu insaşallah faydasını görürüm ve küvez macerası yaşamayız çok teşekkür ederim bilgi için Allah razı olsun 🥰
gamzosgamzos gulsah_2013 amin canım inşaAllah zamanında çok güzel bir doğum nasip olur umut olduysam ne mutlu bana Bende birşey sorabilirmiyim şimdi 7+1 yine gebeyim 2.hamileliğinde kaçıncı haftada başladı tansiyon sorunun şuanlık normal gidiyor ama doktor onlem amaclı coraspin baslattı
gulsah_2013 gamzosgamzos ikincide sağlık ocağına kan testi verdiğimde bile yüksekti ilk doktor kontrolüm 6 haftalık oldu o hafta daha hem alfamet hem ecopirin hemen başladık.Zaten önceki hamilelikte bunu yaşadığım için bebek düşünmeye başlayınca ecopirin başlatmıştı doktor ama uzun süre hamile kalmayınca kullanmamıştım.
gamzosgamzos gulsah_2013 anladım canım gecmis olsun bende gunluk kontrol ediyorum bakalım inşaAllah çıkmaz
gulsah_2013 gamzosgamzos insallah insallah 🙏 benim ilk hamileliğimde hiç tansiyonum çıkmadı 34 haftaya kadar sıkıntı yaşamadım ilaç kullanmadım erken oldu şimdi ilaç kullanıyorum dikkat ediyorum ama tansiyon var hepsi tam tersi insallah hepimiz sağlıklı şekilde dolum yaparız biter gider