Yesimtmr Ysmmmnn evet ben orda yapmıştım ilk doğumumu ocakta şimdi ikinciyi yapcam temmuzda Allah izin verirse ve ben sezeryan olu olmaz 2gün banyo yapmıştım izin vermişlerdi