Ahsenn11 bende 37+1 im doktoruma bugün gitmiştim 3600 gr mış üstelik bugüne kadar hep haftasıyla uyumluydu ve ben de çok az kilo almıştım . Sizin de dediğiniz gibi iki haftdır düzensiz beslendim ve bugün doktorum bebeğin iki hafta önde olduğunu karbonhidrat ve meyve dahil tüm şekerli gıdaları kesmemi bide yürüyüş saatini arttırmamı söyledi . Benden bi tavsiye olsun belki sezeryan gününe kadar dikkat ederseniz işe yarayabilir . Yani hiç olmazsa inşallah bende yarar sabahtan beri aşırı üzgünüm kilolu olduğu için ☹️