ogretmenveanneyim-61 37+1 sabahtan beri bir halsizlik var üzerimde. Hiçbir şey yapasım yok kaldıramıyorum kendimi yataktan uyumak değil dinlenmek istiyorum ☺️
milla-s Mervedilan beeeen! 2 cm açıklık ve düzensiz sancılarla pilates topunun üstünden sesleniyorum😂
milla-s Mervedilan ayy inşallah valla, doktorum 3 cm olsun öyle yatış veririz dedi o yüzden evde yuvarlanıp duruyorum😂😂
pnrysfdnz Mervedilan evet 34 den beri kanalda ignelerle haplarla zor getirdik 37 ye hayırlısıyla gelecek artik 😅
Haticecakirr Mervedilan 37 haftalığım bende doğum şeklimiz henüz belli değil Çatı muayenesi olmadığm için şimdilik normal doğum gözüküyor hakkımızda hayırlısı olsun bakalım 🌸
aysnozkn2 Ahsenn11 bendee öyleyim yarın kontrolüm var ama bence yarın alalım dicek , en geç salı alıcak 😅
Ahsenn11 EsmaVera bakalım hala bekleyelim diyecek mi 🙄 patlamak üzereyim de şu an iri bir bebişle beklemedeyiz 😅