Moralim bozuk şekilde yazıyorum sizlere..15 günlük minnoş kızım sarılık daha atlatamadık…geçen hafta doktor fototerapi verdi 2 gün hastanede kaldık…sezeryandım enfeksiyon da kapmışım sormayın neler yaşadım..,bebeğim iyi olsun da…onu öyle sarı görünce çok üzülüyorum çok…saat kurup gece uyanıp sütümü sağıp veriyorum çünkü uzun süre meme emmiyor…emmeyince de 2 saati geçirip aç kalıyor diye endişe ediyorum…sağınca hiç değil yediğini görüyorum…napıcam şaşırdım…şeker veren var ben vermedim su veren var …mama veren var ama sütüm var diye mama da vermedim….geçse nolur artık…çocuğumu doyasıya sevmek istiyorum…şimdi öpmeye korkuyorum hasta olur diye sadece kokluyorum…kaka yapıyor kilo alımı da var …🧿 bişey olur yavruma diye çok korkuyorum….