Anneays Ben 6 haftada kullanmaya başladım 8. Haftamda kullandığım halde kahve akıntı geldi o gün biraz yorulmuştum sanırım o yuzden. Kan gelmediği sürece çok endişe etmeyin diyorlar. Şuan 9. Haftadayim bir daha gelmedi günde. 1 kez akşam alıyorum ilacı ama sabah akşam kullananlar varmış. Doktora gidebiliyorsaniz gidin ama gidemiyorsanizda eğer kan değilse çok panik yapmayın.