ay-se valla canım benim de tüm belirtilerim erkek gösteriyordu karnım sivri, hiç kusmadım sadece ara ara bulantılarım oldu belim ağrıyor ayaklarım üşüyor kese fasülye şeklinde, bebek daha 9 haftalıkken usgde taklalar atıyordu erkek benek çabuk canlanır derler 😂 bana da 3 farklı doktor kıza benziyor dedi Kıza odaklandım erkek çıkarsa çok şaşırıcam çünkü gittiğim bir doktor annemin kendi doğum doktoruydu beni doğurtan doktor yanlış tahminde bulunmaz diye düşünüyorum 😂