Arkadaşlar merhaba, dün kontrolüm vardı. 23+2yim ama usg’ye göre 24 haftalık bebeğim. 640 gram. Gelişim vs. herşey yolunda dedi doktorum. Fakat amniyon sıvısı biraz fazlaymış. Zaten şeker yüklemem var bu hafta ama doktorum dedi ki, vakalar çok arttı, hastaneler çok kalabalık. Yükleme için hastaneye gitmeni istemiyorum, evde tokluk şekerini ölç 10 gün boyunca dedi. Eşimin şeker cihazı var zaten evde ölçeceğim bende. Şeker çıkmazsa başka bir yola başvuracağız dedi doktorum ama detay vermedi. Tabi her gebenin durumu farklıdır, fakat merak ediyorum, amniyon sıvı yüksekse, şeker çıkmadıysa ne gibi kontroller devreye giriyor? Nette araştırmak istemiyorum çok iç karartıcı şeyler yazıyor. Bu konuda deneyimi olan annelerin yorumlarını merak ediyorum.