demirmommm Bugün detaylı ultrasonumuz vardı. Bebeğin sol böbreği 5.5 mm ölçüldü böbrek genişlemesi var denildi. Bende çok endişeleniyorum bir problem olur mu sizlerin bebeklerinde böyle bir durum yaşandı mı ?
mucizebebek03 demirmommm 20. Haftada 5 ml di 25 te 6 ml di 30 da 7 buçuk ml di şu an 32 deyim bakalım nasıl olacak 10 ml e kadar Normla kabul ediyorlarmış genellikle erkek bebeklerde sünnet ve antibiyotik le geçer dediler bakalım inşALLAH daha fazla büyümez 🤲🏻💙🦋
Zeytin20 demirmommm tam ölçüleri hatırlamıyorum ama 13 tü biri. Oğlumun 2 böbreğinde de genişleme vardı. Erkek bebeklerin genelinde oluyormuş idrar yapamadıkları için geri tepermiş. Doğunca ya geçer ya zamanla geçer demişti doktorumuz ürolog takibi ile 1 yaşında geçti ikisi de. Erken sünnette işe yarıyor 5 aylıkken yaptırmıştık. Doğduğunda mutlaka ürolog gördün arkada sızdırma yoksa zamanla kendini düzeltiyor. Eğer sızdırma varsa stent takılıyor. Arkadaşımın oğluna stent takıldı bir sorun yok. Geçmiş olsun 🌸
Secilsar Canım ben de 21 haftalık hamileyim. Şuan 2 bönrekte de genişleme gözüküyor dedi doktor. Biri 9 mm diğeri 8 dedi ben de üzüldüm erkek bebeklerde daha sık görülüyor dedi çoğu doğumdan sonra geçiyor dedi şuan takipteyiz siz kaçıncı haftadasınız
demirmommm Secilsar Benimde erkek bebek 22+2 deyim bende. Doktor bişey söylemedi bir daha bakacak öğleden sonra ondan tedirgin oldum bende
demirmommm mucizebebek03 İnşallah büyümez daha fazla ya normal diye anladım bende yorumlara bakarak ama insan yine de endişeleniyor
demirmommm Zeytin20 Öğleden sonra bir daha bakmak istedi doktorum bir daha gideceğim. Endişelendim bende tabi normaldir de kendiliğinden geçer inşallah büyümeden
mucizebebek03 demirmommm hemde nasıl endişeleniyoruz valla rabbim onları koruyor ama böyle düşününce içim rahatlıyor az da olsa sağlıkla gelsin inşALLAH bebişler 🥰💙🦋