Tugce_1006 Oğlum su gelişi 6.6.2018 de doğdu, kızım 7.12.2019 da doğdu 18 ay var aralarında.. Ben ikinci sezaryenimi daha kolay atlattım.. 2 gece hastanede kaldım eve çıktıktan 1 gün sonra ayaklandım.. Eşim yardımcı oluyordu sağolsun ama oğlum hep beni isyordu o yüzden yatmadım / yatamadım 🙈 Lohusayken de hep yürüyüşe veya parka çıktım çocuklarla.. Güzel geçti yani ama herkesin hem hamileliği hem iyileşme süreci farklıdır kesin bişey diyemem.. Sadece ikincide tecrübeli oluyoruz ve daha kolay atlatabiliyoruz 🥰 Sizinde öyle olur eminim, rahatlıkla atlatırsınız 🥰🥰🙏🍀