adrmz54 bende tecrübesizim ama çok araştırdım sanırım şu şekilde oluyormuş, ilk zamanlar bebekler çok emdiği için 2 saatte bir 15 dk bir meme 15 dk bir meme derken zaten göğüs boşalıyormuş o yüzden fazla kullanılmıyormuş, 10 günden sonra her bebek kendi beslenme şekli yavaş yaval oluşurmuş bazıları geceleri sık uyanmazmış 2 kere uyanırmış o arada sen sağmak istersen dolu memeyi sağarmışsın, ya da gündüz uykuyu sevip fazla emmezmiş bikaç kere kalkarmış sende gündüz doluyken sağıp saklayabilirmişsin, yani kısaca bu bebeğine senin aranda özel olan bir süreç olucak birbirinizin düzenini takip ederek