Kızlar ben 37+3 üm . Sabah tuvaletimi yaptım çıktım 15 dk lık yola gittim yine çişim geldi girdiğimde 3 damla yani yapamadım ama çıktım 10 dk sonra yine aynı … doktor bebeğin doğum kanalına yerleştiğini söyledi … böyle durumda kaç gün yada saat sonra ortalama doğum oluyor biliyor musunuz ??