Deryaerbil merhaba haplar var hani paketin içerisinde 1 tane oluyor mantar içinmiş ondan kullandınız mı acaba direk geçiriyor fitilden ziyade , bende daha önceden oldum sizin gibi sürekli olmasada balayında bile olmuştum 3-5 sayılıdır eczaneci arkadaşım bana sebamed genital yıkama jelini önerdi aldım ve düzenli olarak 2 günde bir genital bölgemi onunla yılarım PH değerinden dolayı önlüyor cidden ve 1 yıl yakındır daha olmadım . Hafif bir kaşıntı olduğu zaman hemen yıkıyorum o jelle travazon kremi sürüyorum olmasını önlüyorum. Evlenmeden önce başladım ben o jeli kullanmaya şuan 4. Kutu filan almışımdır sanırım