raziye2709 Kizlar ben pazartesi 24+0 oluyorum idari izne ayrılsam 32 haftada çalışabilir raporu alıp 37 haftaya kadar ki süreyi dogumdsn sonraya aktarabilir miyim.
Cgdmgl raziye2709 32. haftaya başladığınız gün çalışabilir raporu alıp görevinize dönersiniz,37 ye kadar çalışırsınız.O beş haftayı doğumdan sonraya aktarırsınız.
Aysemat13 raziye2709 ben de 30. Haftadayım 32 ye kadar idari izinli olacağım bunun için doktordan rapor falan almam gerekiyormu gerek yok mu nasıl yapacam
Ank-16 raziye2709 sizin dersleriniz zümreleriniz arasında paylaştırılıyorsa gerek olmaz ama ben branşımda tekim okulda o yüzden yerime öğretmen alınacak, bundan dolayı başlamayı düşünmüyorum bütün izinlerim bitene kadar.
raziye2709 Ank-16 Ben okul öncesi ogretmeniyim köy de öğretmenim kayitli 3 öğrencim var yine de idari izindeyken verirler mi ogretmen
Ank-16 raziye2709 verirler bence, çünkü okuldan başka öğretmen giremez anladığım kadarıyla. İdarenizle görüşün mutlaka en doğru bilgiyi onlar verir.
Derya2867 raziye2709 aynı durumdayız ekimin ilk haftası 24 haftalık olucam köyde anasınıfı öğretmeniyim tek öğretmenim 32de dönmem lazım 37ye kadar çalışmam gerekiyor ama idarem sıkıntılı tipler olduğu için nasıl olacak bu süreç Allah Kerim
raziye2709 Derya2867 Ya benim müdür yetkili 2 kisi tekiz.Ama milli eğitim ogretmen verirse ben 32 dönebilir miyim.Donersem o ogretmene ne olucak çok karışık.