MommyTeacherandHappy 26+3 olduk bizde. Bebek odası, 2 tane hastane çıkışı, 3 alt ayaklı pijama 3 üst uzun kollu zıbın, suluk, battaniye, banyo seti, 2 takım tulum (3-6 ay), penye yelek, Müslüm örtü, tarak, tırnak makası, pişik kremi, alt açma bezi, ağız mendili, banyo havlusu, önlük🙄 bunları aldım. Aralarında hediyeler de var. Odası 4000 hastane çıkışları da 100 lira bunları kendimiz ödedik diğerleri hediye 🤗