Hicrandgndmr Servirevan ben varım canım. Buna da şükür iyi olsun da bebeklerimiz morarsın karnımız valla
mucizem61 Servirevan bebeklerimiz için yapcak bisey yok cnm malesef ben de 20 haftaligim hergun vuruluyorum canm allah yeterki evlatlarımızı sağlıkla kucağımiza almayı nasip etsin
Minikus Servirevan resmen iğneden önce strese giriyorum ve tedbir amaclı kullanıyorum pıhtılaşma var mı yok mu bilmiyorum
Servirevan Yarenimm canım senin 7.gebelik mi nasıl yani anlamadım ? Birde sabah akşam neden acaba ben günde bir defa vuruluyorum
Yarenimm Servirevan evet 6 sini kaybettim kalpleri durdu 2.5 ay olmadan cnm igne tek te kullanmıştım olmadı 2 ye çıkarttım kendi isteğimle çok sukur 36 yi bitirmez insallah
Yarenimm EzgiPeony ilk 2 sini bilmiyorduk gerisinde kullanmama rağmen öldü cnm coraspinde hep kullandim
Hazal89 Bende varım kızlar Allah çaresiz dert vermesin olsun bebislerimiz icin vurulmamiz gerekiyorsa vurulucaz canım
EzgiPeony Yarenimm çok üzüldm canım . Ama ilk 3 aydaki bütün düşüklerde pıhtılaşmadan olmuyor. Kullanmana rağmen kaybetmen üzerine başka bir test yaptırdın mı? Kaç kg birde iğnenin dozunu nasıl ayrlayamadı dr :(
Zeyneparslan21 Bende yapiyorum o iğneden ve çok morariyor bide bazen cok sert oluyor karnim bu normalmi acaba?
mucizem61 Zeyneparslan21 kaç haftaliksin cnm bendede oluyor o sertlik bugün doktora sordum normal dedi ama magnezyum ilacı verdi 20 haftaligim ben
Yarenimm EzgiPeony en son rahimde perde çift taraflı varmis aldırsın cnm dememe rağmen hic bi doktor rahim filmi çekmedi gerek yok rahimde sikinti yok dendi bana rahimde dolayı bebek gelisemiyordu