prensesannesiiiiii Kızlar 18+5 günlük hamileyim geçen gün kanamam oldu doktora gittim hemen çok şükür kızım iyiydi iğne verdi 5 tane günlük kutlamıyorum hareketleri hala hissetmiyorum sizce normal mi :( o günden sonrada korkuyorum acaba bişey mi oldu diye
teletabi prensesannesiiiiii ben 20 de hissetmiştim canım. Herkeste farklı oluyor kimisi erken kimisi geç hissediyor
MerveNur- prensesannesiiiiii ben de 19 +2 ama hala hissetmiyorum bugünlerde üzüldüğüm şeyler de oldu içimde kaldı acaba iyi mi diye karnım şiş ama içerde his yok boşluktayım inşallah biran önce hissederiz 😏
prensesannesiiiiii teletabi benim geçen gün kanamam oldu o yüzden hissetmek istiyorum bian önce heran bişey oldumu diye düşünüyorum 😰
teletabi prensesannesiiiiii stres yapmayın iyi düşünün ki kötüyü çağırmayın Allahın izniyle bişey yoktur🤲🏻