Derya63 39 haftalık hamileyim bebeğim doğmak istemiyor sanırım ve bir kaç postta adaçayı içince doğum yaptım diye görmüştüm ne kadar doğru acaba yardımcı olurmusunuz
esrbyrk Derya63 39+2 den selamlar 😂 bu sabah bende gidip marketten gelmeyen kızım için adaçayı aldım şuan tadı kötü olduğu için hurma tat versin diye kombo yapıp içiyorum 😂 inşllah işe yarıyodurrr
Selin12- Derya63 adacayi ödem söktugu için hamilelikte dusuge ve erken doğuma sebep veriyor oyuzden olabilir
Derya63 esrbyrk peki size doktormu önerdi gerçekten işe yariyormu acilmam da yok bebişim Yerinden memnun 🙄
esrbyrk Derya63 doktora sormayı unuttum açıkcası. Ama her şeyin fazlası zarar. Genel olarak doktorlarda öneriyor 1 kupa içmek günde zarar vermez diye düşündüm