CansuCaTurkmen arkesophia şu 8 hafta gözümü korkutmaya başladı umarım yaşamam. Çünkü senelerdir midemden rahatsızım ve 2 sene sürekli ne yersem çıkarmak zorunda kaldım ne yazık ki. Hamileliğimi daha da kötü etkileyeceğini düşünüyorum🤷🏻♀️
arkesophia CansuCaTurkmen evet 8. Hafta tab haftası demişti drum öylede oldu benim midemde çok hassastı çok kötü geçirdim serumlarla falan inşallah yaşamazsınız çok kötü bi dönem 🤭
Busrasahin7714 CansuCaTurkmen 5. Haftada basladi 14. Haftada bitti suan 22 haftaligiz cok nadir oluyor
CansuCaTurkmen arkesophia Allah yardımcın olsun canım umarım yaşamam çünkü çok mide problemi yaşadım zamanında
Mernur1325 CansuCaTurkmen teşekkür ederim cnm hepimizin. Bende ilk seviniyordum yaşamıyorum diye ama ☺️
CansuCaTurkmen MinikkkMucizem aportta 8 haftadan sonrasını bekliyorum çoğunluk 8 haftadan sonra bile olacağını söylemiş🤭🙄
deletedmom734 CansuCaTurkmen inşallah olmaz:) beni öldürdü kızın olacak kesin dediler kız çıktı ellam doğruymuş dedim :))
CansuCaTurkmen deletedmom734 sadece mide yanması var daha bulantısına şahit olmadım hakkımda hayırlısını bekliyorum artık🤷🏻♀️🙈🙈
bitanecikbebegim Benim 8. Haftada başladı 15. Haftada birden kesildi. Gün içerisinde kaç kere kustugumun haddi hesabı yoktu ama Allah'a şükür şu an 5 aylık olduk 😍
HulyaKrg CansuCaTurkmen tsk ederim midem cok yaniyordu eksiyordu bnmde tatli elma cok iyi geliyordu aninda kesiyordu 😉