Umudunukaybetme-1 Timur benimde aynı şekil nst de sancı da çıktı ama muayene yaptığında açılmam yoktu doktor yerleşme sancısı dedi
Lale29 Timur kızz benimde doğum günümde öğlen saat 12 gibi kasıklarıma vuran ağrı oldu aynı adet sancısı gibi öğlen 3 4 gibi şiddeti arttı ve 6 da doğurdum ıkınmayı becerseydim hemen olurdu ama ıkınmayı beceremediğim için biraz geç oldu
anneyim_33 Timur karnimda dün akşam 10.dk.kadar süren adet agrisi bende de vardı 🤦ama.gecti 36 haftalığım yalancı doğum sancısı diyorlar ama bilmiyorum 🤷
Timur esrbyrk şimdi geçti çok şükür salı günü kontrolum var çatı muayenesi yapcak doktor ona göre doğum belirlenecek 🙏
Timur Umudunukaybetme-1 benim doktor bebek TM kanala girmeye başlamış istedimiz de bu dedi ama Nstye baglandimda sancı çıkmadı bnde
imranto Benim de 3 haftalık adet sancısı gibi sancın var doktorumun yanındaki hemşireme sordum normal dedi korkuyorum