sehrengiz_8 cildiniz kuruysa eğer bu zamana kadar yaptığınız nemlendirme yeterli olmamıştır. Benimde cildim aşırı kurudur kışın pantalonları çıkarırken bile pul pul dökülürdü, yaklaşık 5 yıldır her duştan çıkınca kantaron yağı ya da zeytinyağı ile nemlendirme ye başlamıştım çünkü normal nemlendiriciler yetersiz kalıyordu, 5 yıldır da pırıl pırıl cildim oldu, nemli vücut ile hamile kalınca çok şükür çatlağı olmadı, şuan da gün içinde aklıma geldikçe kantaron yağı sürüyorum arada mustela, ama kantarondan iyisi yok