Bugün gonal f igneye başliyorum tekrardan , 75 ünite 4 gün , pazartesi günü bakılacak yumurtalar büyümüş ise aşılama için gün verilecek 3. Kez aşılamam olacak canım anneler , ters rahimliyim ve rahîm dışı miyomum var umarım bu sefer olumlu sonuç alırım birde ilaç verdiler polinos alfa diye kullanan var mı bu ilacı 🙏🙏 cevaplarınız için teşekkürler şimdiden Allah’ım isteyen kimsenin kucağını boş bırakmasın