selmaoz Testten anlayamazsınız , gebelik çok yeni ise çok silik çıkabilir çizginiz . Kan tahlili yaptırabilirsiniz . Sağlıklı gebelikte beta değeri düzenli olarak artış gösteriyor fakat gebelik sağlıksız ise yüksek çıkan değeriniz yavaş yavaş düşmeye başlıyor yani şöyle ki bende geçirdim 48 le öğrendim 2 gün sonra değer 18 e düşmüştü . Umarım hakkınızda hayırlısı olur 🌼 Moralinizide bozmayın ben üzerine 2 reglimi olmadan 5 haftalık olduğumu öğrendim umarım sizinkii sağlııklı bir gebeliktir 😊