Hatun58 Güzel annelerim 7+1 iz müthiş şekilde midem bulanıyor ve kusamıyorum da kusabilsem belki rahatlıycam yemek yemeye korkuyorum geceleri uyuyamıyorum midem hem ağrıyor hem bulanıyor bana bir çözüm söyleyin hanımlar ölezeğimmmm
gamzosgamzos Hatun58 bizde 7+1 iz yemek bile yiyemiyordum prilam yazdi doktorum 2 gundur bir tık daha rahatım çok şükür faydasını gordum
Asena17 Hatun58 ac kalma tuzlu seyler ye az ye cok ogun ye birde sade soda ic ben ilac kullandim bi fayda gormedim ilacsiz devam ediyorum 8+3 gunlugum
Elika0 Doktorundan prilam dr yazmasını iste :) ben 17 haftalık oldum hala midem bulanıyor ilaç hayat kurtarıyor resmen. Gebeler için bi ilaç rahatlıkla kullanabilirsiniz. Tabi doktorunuza danışmadan kullanmayın
Selin12- mor_menekse1 zofer yazdırın bana bu bile fayda etmemişti tek care olarak iki günde bir hastaneye gidip serum taktirdim
Hatun58 gamzosgamzos bende yemiyorum ama spnrada korkuyorum çocuk nasıl beslencek diye internetteki bütün çözümleri denedim artık olmuyor zehir gibi 2 gün geçirdim
Selin12- Hatun58 ben hiç birse yiyorum içemiyordum 2 ayda 10 kilo verdim oyuzden iki günde bir kiloluk karışık serum yedim o hafiletti
Hatun58 Selin12- ayy bende doktora söylim ilaç kesmezse serum taksınlar yazık bu ponçik bedenime 🥺 sizdede ağrı oluyormuydu ?
Hatun58 gamzosgamzos bu şekilde olduğunu bilmiyordum canım söylediğin için sağol yoksa yemek için kendimi zorluyordum daha kötü oluyordum
Selin12- Hatun58 evet bir şey yiyemiyorum şuan 16+2haftalik oldum 15 haftaya kadar hep küstüm bir şey yiyip içemedim daha bir haftadır rahatım tabi ara ara bulantim oluyor ama hiç zarar vermiyor diğerlerinden sonra
iki_melek_annesi Prilam bulantı hapını gece yatmadan önce için hem gece rahat yatıyorsunuz gündüzde bulantınız çok olmuyor