Ben de 11+6 dayım. Gerçi ultrasona göre 2 hafta önce 11+6ydık 🤣 Ama ben yine de adet tarihimi baz alarak söylüyorum 🤓 Bu zamana kadar hiç bulantım kusmam olmadı. Ben de sadece halsizlik ve uyku hali var. Hiç iş yapmak istemiyorum, yataktan kalkmak istemiyorum 🥲 Yarın 1 de doktor randevum var çok heyecanlıyım belki cinsiyeti belli olur 🎈🙏🏻