Hanımlar doktordan geldim 2.5 cm açıklığım varmış çok ağır sancı hissetmiyorum ve düzenli değil belim ve kasıklarım çok sancılanıyor bu arada 39+1 haftalığım. Şu an evdeyim bu açılmanın biraz daha olması için ne yapabilirim? Bir an sancılarım artsın doğsun bebeğim istiyorum