guldenbayat İzmir de yaşayan hamişler 🌸 hangi hastaneye hangi doktora gidiyorsunuz ? Ben Karataş hastanesi Osman çeliğe gidiyorum ve çok memnunum …
bebegimizibekliyoruz1 Susamtanem2 muayne 135 tl doğumuma daha olduğu için sormadım doğum ücretlerini ama hastaneyi arayıp bilgi alabilirsiniz ücret konusunda bilgi veriyorlar
Prlpn8286 Tncesra_35 piinaarr Genel olarak doğum fiyatı 4.750 normal sezeryan farketmiyor ama yılda iki kere zam yapıyorlar muhtemelen 5.000 olur.
AhahHbzhz Elisa2022_ sada hastanesi mete bey muhteşem bi doktor o kadar yolu çekip menemene geliyorum onun icin