1234oglak Mavi_bulut ben de deniz koymak istiyordum ama unisex olduğu için hep kararsızım yanına isim düşünmüştüm Ege diye ama Ege denizi diye dalga geçerler diye vazgeçtim 😂 bence tek başına Ege ismi çok güzel ama Görkem düşünebilirsiniz belki..
Deniiiza Mavi_bulut ben oğluma ege ismini koyuyorum. İkinci isim hep kargaşaya neden oluyor gibigeliyor
Mom51122 Mavi_bulut bazı isimler tek başına güzel oluyor yanına başka bir isim gelince pek beğenmiyorum ben. Ege gibi, su gibi…
Deletedmom54555 İkinciye oğlumuz olursa adını çağdaş Ege koyacağız şimdiden eşimle bunu kararlaştırdık 😅 birinci oğlum doğsun da kısmet 🙏🏻😅