ilkanhatice selamlar hamisler..adanada doktor tavsiye edecek olan var mı?? ozellikle normal dogum istiyorum?? 10 haftalık hamileyim..
Mrvesn Selam özel güzelyalı hastanesi nezihi eşref kurdoğluna gidiyorum. Gayet memnunum. Ama doğumu daha hiç konuşmadık 🙈🙈 sen normal doğurabilirsen ben normal doğurturum dedi bana 😅😂😂
hayrosunannesi cazip kocabag var..ozel adana hastanesine gidiyorum..memnunum..dogum olayini konusmadik hala erken oldugu icin..9 haftalik hamileyim bende canim