Tgcbbrdmr Hamilelik olmadığını düşünüyorum yine bi sonraki aya kaldı gibi Reglye 1 hafta kaldı ama hiç his yok
Sezya Tgcbbrdmr benim de 6 Eylül dün test yaptım hafif belli belirsiz çıktı çizgi bakalım yükselecek mi.
Sezya Tusami benimde öyle çıktı canım. Sıvı çok tükettiğin zaman ilk haftalar kaybolabiliyormuş. O yüzden direk kan verdim ben 22 çıktı değerim. 3 haftalık gözüküyor. Yarın yine test vereceğim bakalım yükselmiş mi