Bhrygz amin canım hepimizin.. suni sancıyı sabah 9 gbi verdiler 14.40 da doğumhaneye girdim. ama bu süreç içerisinde baya hareketliydim. odada yürüttüler pilates topu ile hareketler yaptım sıcak banyoya soktular, bunlar da doğumu hızlandırdı bence. bu arada epidural oldu, yanı suni sancının şiddeti artınca ağrıyı biraz hafifletmek için iğne oldum bu da işe yaradı. kesinlikle epidural olmalı suni sancı varsa, bunu doktorunla konuşabilirsin canım