Demirgul27 17hafta oldum arkadaşlar ilk gebeliğim karnimda ve kasıklarımda ağrı.oluyor siz de bu normalmi
Shr_ Demirgul27 bende 13 haftalık hamileyim bende de oluyor araştırdıgımda rahim büyüdüğü için ağrı oluyo çıkıyo ama normal mi ben de bilmiyorum