Merhaba kızlaaar, geçen sene bu dönemlerde bende buradaydım 9 ayımı bu forumda keyifle geçirdim.Sorularıma yanıt buldum.
Oğlum şimdi 1 yaşında! 🥳
Zaman çabuk geçiyor hatta her şey geçiyor. Ne ağrılar ne sıkıntılar hemen geçti sanki.
Burada merake ettiklerimi sorardım tecrübeli olanlardan yardım almak işime hep yaradı.Şimdi ben de bir anneyim.
🤰🏼🤱🏼
Eğer sormak istedikleriniz varsa bilgim kadarıyla yardımcı olmak isterim. Öncelikle herşeye çok dikkat ederek ve sağlıkla bir hamilelik geçirdim çok şükür.
39.haftaya girdiğim gece lavabo ihtiyacım esnasında(malum hamileler tuvalette geçirir zamanını💁🏻♀️) nişanım geldi. Hiç ağrım sıızm olmadı.
Doktoruma yazdım durumu o da ağrı sızı,suyun gelmesi olursa gel dedi olmazsa sabah bekliyorum dedi. Sabah hazırlıklı gittim ve suyum bitmiş ,lavabo ihtiyacına gittiğime sandığın meğer suyummuş. Gün içinde yatışım yapıldı ve sezaryene alındım. Spinal istedim ama uyuşmadığım için genel sezaryen oldum. Benim için bir tık zorlu geçti ama benimle aynı gün olanlar maşallah koşuyolardı kalktıklarında ben biraz zorlandım.
Gögüa yaraları,enfeksiyon,sarılık,bebek sünneti.. derken şuan 1 yaşında. Yaşadıklarımın hepsi geçti. İnanın bu günler geçmez ben ağrıdan ölücem diye ağlıyodum hep. Meğer geçiyomuş 😂😍
Çok uzuuun oldu farkındayım. İnşaallah sağlıkla bebeğinize kavuşursunuz sizi happy kidse bekleriz 😍♥️🤱🏼
Ee var mı sorusu olaan? 🥰