Saripapatyam1 dün gittin kasılma toplanma ve sancı ile nst 68e yükseldi maks ama düzensizdi çatı ağrım bir haftadır var yarın 37 olucam ama açılmam olmamış o kadar açıldığını düşündüren bir agriydi, kontrole gitmenizi de fayda var ben gittim içim rahatladı sende mutlaka git nst şart