Manolyanis kızlar gebelik varmı ? Daha adet günüme gelmedim belirtilerim vardı erken gebelik testimde silik çıktı https://resimyukle.io/r/YaMMIE9YTJ
muge1661 Manolyanis canım kana daha çabuk karışıyor hcg kanda yoksa yoktur malesef ama tabi adetin geçmeden bilemeyiz sonradan da negatif olup pozitife dönen çok var 🙏🏻
Manolyanis Happybsrn yani şuan başlarındayım gerçi kan daha erken sonuç verir diye biliyordum sağlık olsn
Alparslaninannesii Manolyanis cnm kuruma çizgisine benziyor kaç dakika içinde çıktı benimki daha belliydi ama 2-3 saat sonra çıktı
Manolyanis muge1661 daha adetime var baya ama miğdem bulantısı kasıklarım ağrısı beni geneliğe şüpelendirdi
mrsflowers Manolyanis ben adetime 5 gün varken silik görüp kan vermiştim 19 çıkmıştı öyle öğrenmiştim oma bile negatif olabilir bekleyip yükselişe bakcaz demişlerdi çok şükür düzenli arttı şimdi 32 olduk 🥰