Mom8237 Esraali 38+6 kızıma günaydın demeden önce nolur bugün gel artık diyerek güne başlıyoruz 🤣 tabii gelmiyor 🤣
defnosunannesi_ Esraali 37+6 benimde gelmiyor dün doktorum suyun sınırda cuma gel dedi tekrar yaptırabilirim dedi 😂zorla getircezbenimkini
Guzl Ya bende 37+3üm ama gelsin istiyorum dün Dr kilosu böyle giderse (3.600) sezaryen dedi normal istiyorum herşeyin hayırlısı tabi :(
bugraelf Doğum için son 1 gün Allah herkesin yardımcısı olsun herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin🙏
Mehtapbalaban Bugün 39+6 olduk hala gelen yok :( 2 haftadır ha geldi ha gelecek diyorum ama artık bende saldım gelmezsen gelme diye trip atıyorum:)
Kaderberatmelek Mehtapbalaban onlarda şimdiden çektiriyor analarına 😁🤣benim diğer kızda 42 haftada suni ile doğmuştu