Betuullk Bende de hamileliğimde vardı yeşildi benimki de. Candida bakterisi diye bir şey çıktı. Bi çeşit vajinal enfeksiyon yani. Hafif dozlu antibiyotik kullandım geçti ama sonlara doğru tekrarladı ve doğuma enfeksiyonla girdim normal doğum yaptım enfeksiyon olduğu için epizyo dikişini uyuşturucu iğne yapıp dikiyorlar ya iğne işlemedi ive vajina kısmımdaki dikişleri hissettim ve ebe iğne girdikçe kanıyor dikiş atamıyorum diyordu sürekli kanı siliyordu uzun ve acılı sürdü o yüzden.Tabi doğum yapma acısının yanında hiç bi şeydi 😂 Ama siz siz olun enfeksiyonunuzu önleyin.