Burcu4135 merhabalar sizin hikayenizi okumuştum. Bugün bende aynı durumu yasadım. 36+1 deyım 2400 gr bebegım 3 hafta bel çevresi geride dedi en kötü salı alırız en iyi 37. Haftasına bastığı gün alırız dedi. Ama içim içimi yiyor başka sorun cıkar mı küveze girer mi diye. Bugun 2 doz ciğer geliştiricıyı vuruldum sabah 6 da tekrar vurulucam yine doktorunuzdan başka bilgi aldınız mı acaba bu haftalarda doğan bebekler de daha farklı riskler olabilir mi acaba cok stres yaptım, kendı doktorum yok salı gelecek yerine bakan kişiyle de çok konuşamadım nasıl olsa benimki gelecek dıye ama salıya kadar nasıl aklımda kı soruları yatıştırıcam bilemedim. Kusura bakmayın uzun oldu, hıkayemız aynı olunca fikir almak istedim. Allah Bebeklerımızı Sağlıkla kucagımıza almayı nasip etsin 🙏