Cansuf şahsi araba ile gittiyseniz eğer her 2 2,5 saatte bir durup 15 dakika yürümeniz gerekirdi. Kan akışı zayıflamasın diye. Ağrı bu yüzden olmuştur. Ben otobüsle 4 saat yol gittim. 2 saat sonra kalkıp koridorda yürümüştüm 21 haftalıktım. Doktorum o şekilde yaparsan rahat edersin sorun yaşamazsın demişti